Sommarlov

Nu äntligen har jag sommarlov! Sista tentan är skriven och även fast jag kommer få skriva om den i agusti är det så skönt att kunna släppa skolan ett tag! Det har varit en mastodont period senaste veckorna med mycket att göra och stressen har varit hög! Nu har jag en veckas vila innan sommaren drar igång på riktigt med massor av handboll! Eken Cup, Fia Camp, Partille Cup, Stadium Sportscamp, Åhus Cup och C8 Camp är sommarens all handboll. Ska hinna med en vecka i Turkiet också(Y) Sommarlovet firades in med fotboll och tennis efter tentan. På kvällen blev det förfest hos några i skrapan och därefter Pub på skolan, en sjukt bra kväll med mina fantastiska klasskamrater!
Bjuder på bilder från olika tillfällen på GIH






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0