Match mot Spårhunden

Idag hade vi match mot Spårhunden i Div 3. Dom ligger 2:A i serien och alla är typ föredetta elitspelare. Vi hade ingen coach med oss utan en spelare som tog den rollen. Två av våra målvakter fick spela ute och så hade vi en ordinarie 9-metare med oss. Så chansen att det skulle bli en höjdar match va ju sådär;-) men vi kämpade på! Länge stod det 9-5 till dom vilket är bra siffror. Sen när vi började bli trötta så kontrade dom sönder oss och matchen slutade 29-9... Själv spelade jag non-stop på 9- meter och som Halvback och centerhalv (två jobbiga positioner) i försvar. Gick bra tycker jag men lyckades inte sätta mina Hoppskott då jag är för svag i det läget än så länge. Men jag tog rätt lägen:-) dock blev jag väldigt irriterad när tröttheten slog till och mina kompisar inte sprang hem... Men i det stora hela så va det en rolig match:-)
Tyvärr tog min rygg mycket stryk... Fick en del (regelrätta) smällar i anfall och tillslut började ryggen göra riktigt ont... Men dum som jag är fortsätter jag ju och efter matchen hade jag så kraftiga strålningar ut i benen att jag bara kunde ligga och grimasera av smärta... Hoppad det går över inom en dag eller två:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0