Feliz navidad!!!!

God jul allihop!!!XD (rubriken är på spanska)
Jag och min familj har precis spelat klart idol kareoke som min lillasyster (sandra) fick i julklapp. jag förlorade=(... men, men man kan inte vara bra på allt;)
Jag fick ganska många i julklappar. Eftersom jag firar med både mamma och pappa. asså dom bor inte ihop. här är en lista på allt jag fick=) 

1. kläder
2. En laptop (den jag skriver på just nu)XD
3. Et nytt objektiv till min systemkamera med zoom 55-200XD
4. E ny sminkväska
5. E puma parfym
6. Na hörlurar till min mobil,rosaXD
7. Filmer
8.Smink
9. Pesentkort på kicks=)
Jag har säkert glömt något men det här är nog det mesta;)
Nu ska jag se på TV och umgås med familjen, vi hörs
//Emelie


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0