Hemma igen!!!=)

Hej allihopa!
Som rubriken lyder så kom jag hem idag från Göteborg där jag varit i 3 nätter.=)  Att spela cupen var kul och en stor upplevelse. Men det är himla skönt att vara hemma igen och få sova i sin egna säg istället för på en madrass i ett trångt rum som lukter skit!. (Det blir ju så när det häger massa svättiga kläder överallt) ;) Det gick inte så bra för oss (Jag spelar i Tyresö HF F-94) i den här cupen. Men ärligt tallat så bryr jag mig inte så mycket om hur det gick för typ halva vårt toppade lag var sjuka. det var typ bara jag och en till som var helt frisk tuneringen igenom! Det var till och med en spelare som fick åka hem mitt i tuneringen pga kräksjuka. Men det var ju bättre att hon åkte hem istället för att smitta ner alla andra. ;) Vad ska jag skriva mer? Hmm..... Jag kommer inte på något nu så hej då;)=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0