30 grader=D

ÅÅ, det har varit så skönt idag=) I solen har det varit så varmt och skönt, faktist 30 grader=D Hoppas vädret håller i sig tills imorgon för då ska jag nog in till stan med mamma (hittar kanske något kul). Idag har jag inte gjort något spec;) Imorse var jag ute och sprang typ 5 km, inte så långt men jag hade grymt ont i huvudet=( Sen så kom mamma hem på eftermiddagen och då åkte vi till TCM där vi kollade på en cykel till mig=) Vi ska typ dit imorgon igen för att titta på en cyckel vi hittade som vi kanske ska köpa=) Och sen efter middagen så åkte vi hem till Alex som har flyttat med sin flickvän till Brandberga=) Där fikade vi lite och sen åkte vi hem igen^^
NU ska jag titta på Ballar av stål=) haha, jag tycket det är skit kul=P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0