En dag på stan=D

Hej=)
Idag har jag gått runt på stan med mamisen. Det var väl ganska kul=) Hon är lite pinsam/irriterande ibland;) Jag köpte ingenting=S Men det var nära att jag köpte en kofta på espirit=) Sen kollade vi på skor också. Men jag hittade inga fina så jag vill till farsta någon da, någon som vill med?!
Sen fickade vi på ett gammalt café som typ fanns när mamma var liten=) Men det var inte lika varmt idag så det var inte så jätte skönt att gå runt i stan för det blåste så kallt, höll seriöst på att frysa ihjäll!!!=P
Sen vill jag också ha ett par nya piratbyxor... Någon som har ett förslag var jag kan köpa ett par snygga?

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0