Ganska stålt faktist=)

Som rubriken lyder så är jag ganska stålt över mig själv idag. För på idrptten hade vi typ kondis test. Vallen runt heter det. Man startar typ till vänster om alla fotbollsplaner precis vid forellskolan och sen springer man bort mot simmhallen, rundar den och sen gångvägen tillbacka. Runt, runt springer man så många varv man orkar/hinner på 50 min. För G ska man hinna minst 6 varv. Och det gör man om man går, för VG tror jag det var 8 varv och för MVG 10 varv=) Jag klarade TIO varv!!=DJag blev så glad när jag klarat det. Men det var tack vare min kompis Josse för hon och jag sprang hela tiden tillsammans och hon springer så snabbt så då gjorde jag också det;) Det var därför jag han. Men snacka om att jag blev trött sen=P Men stackars Josse fick andnöd ett varv så hon han bara 9. Fast jag tycker hon är en riktig kämpe. Hon hade halva varvet kvar när hon började hyperventilera. Men hon fortasatte att springa bort till mål! Jag är så imponerad!!=)

Sen efter det hade jag träning som det gick så där på tack vare att jag var helt slut i kroppen efter idrotten;)

Imorgon bitti, vid halv tio ska jag vara hos miin kompis Hanna. För hon, jag och moa ska öva på våran dans på Idrotten=D Sen efter skolan ska jag åka med Moa och hennes familj till deras land. Jag kan inte ta med mig datan för jag har inget trådlöst intrenet. Min mamma har lånat ut det=S Men jag kanske kan låna deras. Får se=P Men jag kommer hem på fredag och då berättar jag allt=)
God natt;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0