Hur kan man få göra så?!

Asså jag har precis sett på en dokumentär på tvåan som hette vill inte leva det här livet längre, någon annan som såg den?? Jag blev så arg när jag såg den! Det bara bubblar i mig av ilska! Asså dokumentären handlar om en kille som hetter henke som tog dråger. Så man får följa honom när han hamnar i fängelse, försöker ta själmord flera gånger och när han kommer in på bahendlingshem och så. Men det som gör mig arg är att under tiden han sitter i fängelse så blir han neddrågad av massa mediciner för att få en sån kallad "hjälp"! Asså jag fattar inte hur man kan göra så?!!!! Han är ju helt förstörd innomhus pga att hans bästa vän tog hjälvmord för några månader tidigare. Och pga detta så är han ganska våldsam i fängelset. Så poliserna kan inte hantera detta och drogar ner honom istället!!!! ÅÅÅÅÅ!!!!! Det är så dåligt!!!!!!
Asså man kunde chatta med dom som gjorde filmen, och jag skickade in några frågor. Här är en av dom :
Fråga:Varför hjälpte ni inte henke genom att fixsa en psykolog åt honom istället för att bara sitta brevid?

Svar: Vi satt inte bara bredvid utan vi hjälpte honom att komma in på avgiftning och sedan till ett behandlingshem.

Asså titta på svaret! Vi hjälpte honom med behandlinshem, blablablabla........ Det är rena skitsnacket tycker jag! Det var liksom bara att skicka vidare han till andra personer för att dom inte orkar göra något! Och i slutet av filmen så vissade mamman en av alla mediciner han hade fått. Det var en medicin som det stog att amn absolut inte skulle ge den till misbruklare!! Och ändå fick han den!! ÅÅ asså jag blir galen, hur kan man göra så mot en människa??!!
Är det någon som håller med mig eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag tyckte de va kul att du skrev att han var förstörd inomhus .de heter inombords

2009-04-05 @ 22:43:59
Postat av: Emelie

Anonym: Oj det var inte meningen, haha, det är klart jag vet att det heter inombords=P

2009-04-06 @ 22:10:58

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0