Jag vägrar!!!!

Som in ser i rubriken så vägrar jag, jag vägrar bli sjuk!!!  Nu är min plast prorsa magsjuk och typ min kompis. Jag ska inte bli sjuk! Det finns inte på världskartan, hahahaha=D Så nu ska jag "knarka" aloevera för att hålla mig frisk. Alltså typ dricka det typ tre gånger om dan!! Det brukar hjälpa;)

Idag har jag inget roligt att skriva för det ända jag har gjort är att vara i skolan och sen på träniingen. Där det inte gick så jätte bra. Sprang liksom 1,2 mil på 1 timme och fem min! Det är ju inte så jätte bra?=S I alla fall, idag i skolan så var det någon som la dit en stinkbomb idag igen! Asså jag fattar inte det roliga med det! Det bara luktar sååå jävla äkligt!!!! Idag luktade dom äggmök, idag la dom två vilket dom gjorde i fredags också. Men då luktade dom på ett annat sett. Då gick det att uthärda. Men inte idag!! Så ni som gör det, SLUTA!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu har jag inget mer att skriva...
Så hej då=)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0