Låååååååååångtråkigt!!!!!!

Jag har så lååååångtråkigt just nu!!!!!! Jag har inget att göra. Hoppas ronja och jag kan gå ut och springa snart så att jag får något att göra. Jag älskar nämligen att springa i regnet^^ Om inte hon kan springa idag så måste jag springa själv     =( Och det är jätte tråkigt, jag kan inte springa själv. För asså då blir jag jätte trött direkt. Jag vet inte vad det beror på men det är så. Det låter konstigt men det är så svårt att förklara;) Jag måste träna idag för jag ska träna tre dagar den här veckan. och resten av veckan hinner jag inte=S Fick precis ett sms från ronja att hon hinner inte springa idag för hon ska till tandläkaren=( Så jag får väl gå ut och springa själv nu=) Önska mig lycka till=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0