Låt mig förklara....

Asså jag måste bara förklara en sak....
Jag har ju skrivit att jag hatar skogås och så där. Men asså det är så att jag hatar inte laget. Men jag gillar inte det som väldigt månda i det laget gör. Dom peckar fuck you när man går förbi, skriver saker om oss på deras bloggar, väldigt taskiga saker och så, så jag tar tillbackas allt jag skrivit om att jag hatar dom, men jag nästan hatar det dom gör. Jag har aldrig blivit utsatt för det jag skrev att dom gör. Men mer an hälften av mitt lag har det! Sen tänkte jag bara lägga till, till den Anonyma komenteraren att vi faktist slog skogås i div 1 för några helger sen.  Så nu har jag tagit tillbacka det eftersom man ska aldrig säga att man hata någon!

Kommentarer
Postat av: filippa

kan du nämna en skogåsspelares blogg som har skrivit skit om er? eller en spelare i skogås som har pekat fingret åt någon i erat lag utan en anledning, jag vet inte om jag spelade i skogås när det här har hänt, men jag kan inte tänka mig att någon skulle lägga ner tid på något jävligt onödigt som det....

2009-04-06 @ 23:08:04
Postat av: Anonym

jaha division ett ja ? jag pratar om bästa laget emelie lundin

2009-04-06 @ 23:32:58
Postat av: Emelie

Fillipa: Jag tänker inte nämna några namn men så är det, men jag kan säga att det är inte du. Så du har ingen anledning till att bli arg. Och jag fattar inte heller vrf man ska hålla på så!

2009-04-07 @ 20:54:58
URL: http://emser.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fillipa:

Jag har tagit taillbacka allt dumt jag sagt för att jag ångrar det. Jag skrev att jag hatade er utan att tänka efter, gjort är gjort men vi kan ju lägga det backom oss. Jag är ledsen om du eller någon annan blev sårad för det vr inte tanken!

2009-04-07 @ 22:53:08
URL: http://emser.blogg.se/
Postat av: filippa

jag blir inte sårad, haha jag bara undrade om du ens kunde nämna någon som har gjort det där. du snackar om att vi skriver skit om er i våra bloggar, du gör väl exakt samma sak nu eller???

2009-04-08 @ 16:15:56
Postat av: Emelie

Filippa:

Nej det tycker inte jag. För jag har inte snackat skit om någon spec person och jag har ju bett om ursäkt, eller hur. Det var dumt av mig att skriva så för jag vill inte bli osams med någon!

2009-04-08 @ 20:20:55
URL: http://emser.blogg.se/
Postat av: filippa

hahah, vem i skogås har skrivit om en speciell person då? jag bara frågade om du kunde nämna någon som ens har gjort det som du har skrivit, men det var tydligen svårt?

2009-04-08 @ 21:26:27
Postat av: Emelie

Filippa:

Herre gud, jag har ju sagt att jag tänker inte nämna namn eftersom jag inte vill bli osams med någon, snälla kan du inte bara ta imot min ursäkt och strunta i det här?

2009-04-09 @ 12:21:17
URL: http://emser.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag har struntat i det för länge sen men om du inte ens kan nämna ett namn vet man ju inte om du ljuger eller inte

2009-04-09 @ 15:34:27
Postat av: Emelie

Anonym:

Tro det om du vill, jag vat att jag talar saning och det räcker för mig

2009-04-10 @ 10:28:44
Postat av: Anonym

Melle i erat lag pekade ju finger till Ronja utan anledning?!

2009-04-12 @ 19:06:42
Postat av: Emelie

Anonym:

jag antar att din komentar är till filïppa, eller?=)

2009-04-12 @ 22:48:39
URL: http://emser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa

2009-04-12 @ 23:14:20
Postat av: Karin

kan alla bara sluta sitta och spela så jävla oskyldiga? jo ni har gjort saker och om ni inte vågar stå för det så fine big deal? men peka inte finger snacka inte en massa skit utan att stå för det sen, bara jävligt omoget! och spela roll vem som gjort det om någon gjort det ta det med henne och inte hela laget ist.

2009-04-15 @ 17:10:55

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0