Lite saker blev det:-P

Jag han inte skriva idag när jag kom hem från sickla för vi fick typ gäster och sen skulle jag åka till pappa. Men nu hinner jag skriva;)
Innan vi åkte till Sickla så åkte vi ock kollade på en cykel till mig:) Det var en gammal Dam cykel men den var ganska ful så vi köpte den inte=S
Sen i Sickla så skulle vi kolla på skor. Och jag köpte ett par flip flop, eller asså typ sådana, jag vet inte vad den sorten heter=P Sen så fick jag ett linne från H&M från min mamma som gav det till mig istället för ett påskägg med godis eftersom jag inte äter godis;)
Sen åkte vi till tyresö Centrum där jag köpte ett par nya pirat byxor=)Älskar det här linnet=D



Dom är snyggare på;) Och om man viker upp dom lite


 
Mina nya slip in/flip flop:-)


Kommentarer
Postat av: evs

Zeb går på en svensk skola här på koh lanta!:) det finns två stycken här och man kan gå ändå upp till högstadiet. Vi var och hälsade på där som sagt och det var jätte mysigt med alla små klassrum i varsina små stugor :) Varje fredag har en klass uppvisning med något och det avslutas sedan med alla alla klämmer i i thailands nationalsång, Zeb skrattade åt mig att jag inte kunde den, kanske inte så konstigt :P

2009-04-11 @ 11:07:35
URL: http://evhiki.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0