Nu är det VÅR!!=D

Asså nu är det värkligen vår, det var ju skitvarmt ute idag:D Kunde liksom gå utan jacka och allt! Fast jag har inte hunnit varit uta så mycket=( Har varit i skolan och sen direkt till gymmet;) Men om det är lika fint väder i morgon tror jag att jag ska ta en springtur:D Det kmr bli så skönt=)
Idag på gymmet så gick det faktist hyfsat bra. Jag höjde på knäböjen till 50 kg. Så jag hade sådana där stora gula 15 kg tyngder på båda sidorna. Det såg så coolt ut^^ Anna tog kort på det men hon gjorde det på sin mobil så jag får dom imorgon. För hon han inte skicka över dom;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0