Så jävla trött!!!!!!!!!!!!!!

Herre gud, ni kan inte fatta hur trött jag är just nu. Asså i kroppen. Jag har tränat i tre timmar. Jag började med att springa sex km (det är inte så mkt:P) fast jag sprang så fort som jag pallade så jag var helt slut sen. Jag sprang väl på ca en halv timme. Det låter inte så bra fast för mig är det bra=P Sen tränade jag inne i hall och det var jobbigt men asså det är lika jobbigt psykiskt som fysiskt, nästan jobbigare psykiskt;) Asså träningen börjar fem och innomhus träningen börjag kvart i sex. Så det är max gränsen i tid för att springa. Men jag tror inte någon springer så långsamt på sex km;) Asså sådana som tränar;) Plus att jag hade ont i vaden idag, jag kunde inte gå så snabbt till skolan imorse. Fast man ska inte klaga när min är frisk och inte har någon dödlig sjukdom;) Jag menar, allt kan ju varit sämre=P


Idag i skolan på lunchen så satt jag och några kompisar och pratade om poliser och varför det tar så långt för dom att komma. Jag vet, inte så kul samtalsämne. Men det är viktigt. För en av min kompis släkting har dött. Och det tak vare att ambulansen tog för lång tid på sig! Asså dom fick igång honom hemma, men när ambulansen kom var det försent=(
Och min andra kompis råkade ut för en sak och sen hittade tydligen inte polisen till henne så det tog en timme innan polisen kom!! Ska inte sådana bilar, asså poliser, ambulanser och brandbilar ha GPS???????? Jag tycker det är fett dåligt att det är så!!! Att det ska ta så lång tid, det är bara helt sjukt! Någon som håller med mig eller???
men, ,men jag kan ju liksom inte göra något......
Hej då:D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0