Västerås=)

Precis hem-kommen från västerås=) Jag var där med mamma och syrran för att kolla på min kusse när hon spelade Irsta blixten (det är en handbollscup) Hon spelar i Torsby IF. Tyvär så åkte dom ut i semifinall=( Mitt lag åkte inte ner dit eftersom det är så mycket stockholms lag där nere och då vill vi inte spela, för det blir så tråkigt. Men Skogås och gurra var där. Och skogås åkte ut i semifinall. Det var synd för annars hade dom spelat finall för fjärde året i rad och det hade ju visat att stockholm har bra handboll. Dom åkte ut mot Irsta detsutom;) vilket jag kan förstå om dom tycker är pinsamt. Men när jag kollade på matchen så var deras målvakt inte ens hälften så bra som hon brukar, deras målvakt är grym!
Västerås är altså anledningen till att jag inte skrev igår. För jag hade inte med mig datorn=S 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hatar du skogås för dom äger er ? haha

2009-04-05 @ 22:41:55
Postat av: Emelie

Anonym: Nej!! Jag hatar dom för saker dom gör!! Du ska bara veta vad dom gjort mot folk i mitt lag! Är du en skogås spelare eller???

2009-04-06 @ 22:12:34
Postat av: Anonym

haha nej de är jag inte :)

2009-04-06 @ 22:56:07
Postat av: Anonym

och vad har dom gjort mot dom i ditt lag?

2009-04-06 @ 22:57:03

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0