Sjuk=(

Hej
Idag är jag hemma från skolan för jag hade jätte ont i magen på morgonen och sen dess har jag spytt 3 gånger=( jag HATAR att vara sjuk. Frågan är om det är magsjukan eller från lasangen jag åt igår. För min låtsaspappa är oxå sjuk. Det hjälpte tyvär inte att ta massor av aloevera=( Blev sjuk i alla fall. Så det blir ingen träning för mig ikväll (tror jag) man jag hoppas jag är så pass frisk så att jag ikväll kan gå på min lillasysters förestälning i forell aulan som heter låtbåten. Hon är med i kören=) Nu har jag inget att göra och jag får inte igång några filmer=S Jag har inga läxer heller som jag kan göra=S Asså jag vill inte ha läxor men jag hade kunnat passa på att jobba ikapp eller något sånt nu när jag är hemma. För jag mår ju bra förutom att jag har ont i magen;) Aja, det blir nog fler inlägg idag=P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Ja, jag fattade ingenting! =)

2009-04-23 @ 23:18:42
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0