Slutspel, here we come=D

Yes!!! Vi van mot lidingö och spelar nu slutspel=D
Vi hamnade i kval mot Lidingö 95 idag, vinnaren i våran match gick alltså till slutspel. Slutspelet är där man utser stockholms bästa lag! Så vi är alltså med och tävlar om den titeln. Och vinner man finalen så blir man inbjuden till Norden Cup vilket jag gärna skulle vilja så att vi kan åka dit och visa dom att vi inte är så dåliga som vi va då;)

Matchen mot Lidingö gick inte så jättebra, fast vi van med sex bollar=P Vi hade inte så jätte bra målvaktsspel och inget bra försvarsspel. Men vi var duktiga framåt. Fast vi krånglade till det lite då och då. Men det var aldrig så att vi var nära att förlora;) Vi ledde hela matchen med 4 bollar eller mer=) Nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag ska upp halv sju imorgon, SUCK!!

Kommentarer
Postat av: moa

SV: vadå? Skulle hon bli galen på en gunga för att vi inte ger henne mat och du ser ju hur tjock hon är, hahaha

2009-04-25 @ 18:27:34
URL: http://moawalle.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0