Träningsnarkoman

Jag skrev ju förut att jag ska börja ligga lite lågt med träningen nu eftersom sesongen är slut och min kropp pallar inte mer. Men glöm det säger jag bara! Jag ska träna tills jag ramlar ihop;) Funderar på att bli träningsnarkoman=) Nej jag bara skoja=p Men måste börja komma iform inför sommarens alla cupper och sommarlägret jag skrev om att jag ska åka till. Då kan man ju inte vara otränad. Och just nu är jag ganska otränad faktist. Kan defenitift bli i bättre form! Så imorgon ska jag ut och springa med Moa. Hoppas det går bra. Jag tror vi kmr springa 4 km eller något sådant. Inte så mkt men det är en början och från och med torsdag har jag två veckor på mig att bygga upp kondisen för då har vi ledigt från handbollen=( Asså det är tråkigt för träningarna är så roliga. Men endå bra för då kan jag träna det jag behöver träna på mest=) Aja nu måste jag plugga igen=S

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0