Yes!!!!=D

Nu har jag fått svar från TIna Flogmans handbollsskola=) Asså jag anmälde mig igår så jag trode inte det fanns platser kvar. Men det fans det tydligen;)
Asså för er som inte vet så är Tina Fogman en landslagsspelare. Och hon ska ha en handbollsskola den 25-28 juli i Karlstad i Värmland=) Det ska bli så kul! Några av dom tränarna vi kmr ha är staffan olsson (hammarbys herrlag tränare)och Stefan holm. Jag, mamma och min lillasyster ska bo på kamping under lägret. För det är bara ett dagsläger eftersom det nästan bara är lokal bor;) Tyvär så var det inga av mina kompisar som kunde följa med=( Fast då är det ju lättare att lära känna nya;) Men jag är jätte orolig för att jag ska va sämst! Tänk ifall alla där är typ skit bra!! Tänk om alla där springer typ en mil på 30 min. Då kmr jag hamna fett efter! Men jag hoppas på att vinna ett pris som dom kmr dela ut som heter "fysmästare" fast jag vet inte riktigt vad man ska göra för att vinna det=P

Idag har jag först varit på Ica Maxi. När jag skulle hämta en sån där vangn och då hittade jag en väska som någon glömt med plånbok och lite sånt. Så då sökte mamma på eniro efter hennes telefon nr. Vi såg på körkortet vems det var. Och det var en ganska gammal tant. Och hon blev så glad så hon frågade mig vad hon kunde göra för att tacka. Men jag sa att jag inte behövde något för det är bara kul att hjälpa till. Men hon ville ha min adress så att hon kunde skicka något till mig. Undra va jag får? Gissar på blommar, Vad tror ni?
Sen när jag kom hem så åt jag lite sen gick jag hem till Jennifer och va med henne en stund men vi han bara va i typ en timme för sen var jag tvungen att gå hem för jag skulle träna 01 vid halv fem men jag var tvungen att hämta nyckeln till Tyresö hallen innan och jag skulle vara i hellen 4. Så jag gick från jennifer typ kvart över 3. Så att jag han byta om till springkläder för jag och Annna sprang hem från hallen eftersom vi inte hade några träningar/matcher i helgen så kände vi att vi behövde träna lite. Men det tog fett kort tid att sringa därifrån till alby. Så vi stanade dät och styrketränade lite på maskinerna där innan vi sprang hem. Sen har jag inte gjort mycket mer idag. Och plus att inlägget börjar bli väldigt, väldigt långt så jag måste sluta skriva nu......

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack så mkt ! =)

2009-04-19 @ 22:05:30
URL: http://moawalle.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej:)

Svar:

Du undrade vem som var vem av Laura och Nina. Den största tjejen är Laura och den minsta är Nina(hon med rosa jacka)

2009-04-20 @ 13:32:03
URL: http://rrebeckaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tina flognman menar du ?

2009-04-20 @ 17:30:22
Postat av: Emelie

Anonym: Ja det menar jag=) Hahaha, kollade inte så noga när jag skrev, ändrar det nu;)

2009-04-20 @ 20:53:34

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0