Massor av godis!

Nu är jag hemma från kryssningen=) Det har varit jätte kul. Och som rubriken lyder så köpte jag massor av godis i Taxfri=) Haha, man måste ju passa på=P Jag köpte två gott och blandat påse (en åt jag upp första kvällen) Två stora Toblerone, en vit ovh en ljus choklad och en stor mentos förbackning=) Plus lite godis till pappa=)
Jag har dessutom spelat massor=) Haha=D
Men jag är hos Hanna nu så jag kan inte sitta här och skriva. Men kanske, kanske att jag skriver mer ikväll;)
BYE=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Haha, men du sa ju igår att du hellre ville se eva och adam, haha! :D

2009-08-03 @ 22:40:06
URL: http://hhannaz.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-08-05 @ 18:42:51
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0