2009

Januari:
Det var i januari som jag började satsa mycket på träningen och började gyma oxå. Det var då vi åkte ut mot huddinge i SM, skit!
Jag har typ inga bilder på bloggen från det första halvåret så här är en bild från husdjursmässan 2009=)

Februari:
Då var jag med Linnea och åkte skidor i värmland=)

Mars:
Praoade på Lathunden, ett hunddagis i Farsta i två veckor

April:

Åkte till moas land och "firade" valborg där.


Maj:
Ett år sen min älskling Leo avlivades=( SAKNAR DIG!

Här är en till bild från när klassen (eller min förra klass) var på stadsvandring på söder

Juni:
Vi spelade Eken Cup

jag var även på Tina flogmans handbollsskola, det var jätte kul!=D

Juli:
Min födelsedag!=D


Jag var oxå i Göteborg och spelade Partille Cup

Agusti:
Var jag i Italien med komfan och konfermerade mig sen när vi kom hem
Jag sprang även Tjejmilen


September:
Hade jag tjejmiddag i strand med Moa, Hanna och Josse=D


Oktober:
Min lillasyster fyllde år


November:
Var stockholms horseshow och Moster och kusse kom hit från Värmland=D

Praoade även på Lathunden igen


December:
Slutar idag och jag ska vara med Hanna och Moa hemma hos Hanna. Jag har precis lagt ut bilder på de största grejerna som julafton och Lundsspelen så ni får kolla i de andra inläggen;)

Nu måste jag göra mig klar för Nyårsafton=D
Men GOTT NYTT ÅR på er!!!=)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0