Alergisk reaktion

Idag efter att jag sprungit på gymmet så fick jag en alergiska reaktion. Jag vet inte vad jag fick det av och jag kommer nog aldrig få veta. Det kallas oxå nässelfeber.
Det började med att mina hgänder började klia, sen började halsen svulna upp och sen började hela kroppen klia. Det är jätte obehagligt att ha svullen hals. Har typ aldrig haft det förut. Men jag tog i alla fall bussen till träningen och pratade med Mia, hon som kan allt om sjukdomar och då sa hon att jag nog fått en alergisk reaktion. Då ringde hon mamma som kom och häntade mig. Hela min kropp hade utslag och halsen känndes väldigt svullen. Men mamma gav mig kortison tablett och en alergitablett så nu har kliandet nästan försvunnit och svulnaden är nästan borta. Läser man om det här på nätet står det att det ska försvinna helt efter några timmar och jag har haft det i tre timmar nu så det borde försvinna snart=)
Är lite osäker på att gå och lägga mig med svullen hals, tänk om den svullnar igen helt=S Men, men ska ändå lägga mig nu
God natt=)

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN

Vad har du gjort idag? :P

2009-12-10 @ 19:31:08
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN

Sv; Jag håller tummarna! ;p



Hur mår du idag då? ;p

2009-12-10 @ 20:00:25
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jättefn blogg :)



E de du som har gjort din fina design? :)



2009-12-11 @ 13:28:26
URL: http://nyarsdan.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0