Bring it on


Både igår och idag har jag sett Bring it on filmer=) Igår såg jag In it to win it och idag fight to the finish=) De var verkligen jätte bra=D Fast den jag såg igår var den bästa av de här två;) Ska be pappa skaffa fler Bring it on filmer tills jag kmr hit nästa gång=)

Jag har även hittat en TV serie som jag fastnat för=) Den heter Guds Tre Flickor=D Vet inte när den sänds menjag ser den på svtplay, haha:P


Annars idag har jag inte gjort något spec, var nere i Nyboda och tittade på A- lags match och försökt skriva lite på min egonomi men det går jätte dåligt och den ska in på måndag, börjar få panik!
Aja,
God natt=D

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN NEED YOU'RE HELP!

Hej! Skulle du vilja vara bäst i världen och rösta på mig (fotograbben.blogg.se)? Man tävlar om 2000 kronor. 1000 kronor skulle jag skänka till unicef för att rädda barnen i nöd. Jag hoppas verkligen att du vill rösta på mig. Klicka på länken för att rösta :

http://dedeprivat.blogg.se/2009/december/utlottning-pa-2000-kr-till-mina-lasare.html#comment



2009-12-20 @ 12:40:25
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0