Idol 2009!

Idag var jag med syrran på idolfinallen i globen, va jätte kul=D Vi satt på rad 13 plats 38-39, parkett=) Det var längst fram precis framför lilla runda scenen=D Mamma sa att hon såg oss flera gånger. JAg hade på mig en lilla tunika (ganska slapp) med svarta taghits, Blånt ganska långt hår, svarta stövlar, någon som såg mig?

Självklart var jag så dum att jag glömde kameran, hade ganska brotom efter småtjejernas träning, fick fota med mobilen så bilderna är inte så bra. Men

                                                    GRATTIS ERIK TILL SEGERN!!!

Tyvär så är min mobil helt CP så det här är ingen bild jag tagit, kanske att jag laddar upp dem sen...

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0