Lundaspelen=D

Välstädat, eller hur=P

Detta är hur vi slappar mellan matcherna, haha=P

Kolla spänsten!

Kolla målvakten!


Den här RP spelaren är lite läskig=P Biff och helt galen! Hon rör sig som en grottmänniska, haha




Nu har jag kommit hem från Världens största innomhusturnering=D Det har varit jätte kul och det var min första turnering med A-flickor. Gick väl sådär för oss, vi kom bland de 16 bästa i vår åldersgrupp, fick inte spela så mycket men jag är nöjd med min insats i Cupen=D Gjorde några, enligt mig, snygga kontringar på högerkanten=D
Vi va inbjudna till Elitgruppen i cupen men vi fick inte ihop något Elit lag vilket gjorde att vi fick väldigt lätt motstånd i gruppen förutom ett makidonskt lag. Detta gjorde att vi aldrig spelade på max nivå så när det kom till vinna eller försvinna så klarade vi inte av det=( Vi åkte ut mot Lugi.

Turneringen var större än jag trodde, den spelades i 24 hallar, och jag tror det var ca 500 lag med från hela världen=) Det tråkiga var att matcherna bara var 15*2 min vilket gjorde att det blev mkt slötid vilket inte är så jätte kul. På ledarna låter det inte som om vi kommer åka tbx något mer. Cupen var inte så bra planderad, vi fick släppa våran jävla packning säkert en mil samanlagt och vi fick hela tiden ta lokalbussen överallt. Ett lag som vi pratade med hade samanlagt väntat, åkt och tagit sig till bussen 18 timmar! Det är mycket! Men jag är glad att vi åkte=D

Bilderna på handboll är tagna på dagens Finaler, Flickor 16 (vårat slutspel), pojkar 16 och pojkar 15=D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0