Stockholms idrottsgymnasium

Bilden blev jätte suddig för den var pytte lite när jag hittade den på google, så jag var tvungen att förstora den;)


Idag var jag och pappa på öppet hus på Stockholms idrottsgymnasium=) Det är en väldigt bra skola! De hjälper än att ta idrotten framför skolan=D
Tyvär har de ingen idrottsprofil=S det är de som gör att jag blir osäker. Fast de har ju skollag där man får vara med även fast man inte går på den sporten vilket är väldigt kul=) 
Skolan delar byggnad med Alba Nova, ni vet där alla smarta folk pluggar;)  



Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN

Vilka idoler ska gå vidare i idol ikväll tycker du?

2009-12-04 @ 20:46:59
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är intresserad av skolan men missade öppet hus, kan du förklara lite mer vad det gav dig och vilken information du fick.

Hur var stämningen på skolan? Eleverna tänker jag framförallt på? Hur var lokalerna?

Jätte tacksam om du svarar!

Fin blogg :)

2009-12-26 @ 14:07:30

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0