Stressad

Just nu är jag jätte strässad för imorogn åker vi tillvärmland direkt efter skolan och jag har typ inte pakat klart! Plus att jag har inte koll på något!

Men det blir ett kort inlägg i alla fall=D

Idag var det en jätte rolig dag i skolan med tp en turnering med massor av idrotter inblandade, basket, innebandy, spökboll och gladiatorerna=D Det gick sämst för oss emn det var kul! Sen efter skolan gymmade jag och sen åkte jag och Jennifer hem till Christoffer. Där prövade jag att spela lite wow, inte alls som jag trode att det skulle vara men lite kul=D
Nu måste jag fortsätta med allt,
Bye=) 


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0