2 STORA redovisningar

Imorgon har jag två stora redovisningar i skolan. En på engelska då jag ska prata i två min, och en i svenska, där jag och min "partner" ska redovisa om ett "känt" kälekspar som heter Tristan och Isolde.
I Engelskan ska jag prata om handboll (of course). Och jag ska andvända power point så att jag sliper säga så mycket;) Men nu måste jag öva så att jag kan allting utantill.
Men det är tur att jag är så lättlärd. Eller asså jag lär mig saker utantill väldigt fort (hura):D
Snart ska jag också göra mig i årning för match. Det kan hända att jag inte hinner skriva i kväll. För jag kmr hem ganska sent. Men i så fall skriver jag i morgon om matchen.

Sen kanske jag ska vila lite också:P


 

Vad är de bästa hittills idag? Att jag haft så roligt med hanna och moa:)

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag har så mycket att lära utantill

 

Vad gör jag nu? Ska plugga

 

Vart är jag nu? I mitt rum

 

Vilket humör är jag på idag? TRÖTT!

 

Vilken kläder har jag idag? Samma som i morse


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0