Massage

Nu har jag precis varit hos en masör. Det var såååå skönt! Fast på vissa ställen gjorde det ganska ont.;)
 Han masserade min rygg och nacke. Jag har varit hos honom flera gånger och han är skit duktig och jätte trevligt. Han heter Joakim* på tyresö praktiken. Är du sugen på att bli masserad, gå dit!^^

Ikväll ska jag spela match i Nyboda=D Det är våran hemma cup. Den heter Annas Cup. Jag spelar den hela helgen. Fast det är fett dåligt. För det var så få lag som anmölde sig så vi får spela två matcher mot samma lag. Det är inte så jätte kul. Men då har vi chansen att spöa dom två gånger=P Fast det är bara i gruppspelet (för er som vet va det är) sen möter vi ju självklart andra lag.
Nu har jag inget mer att skriva om, så hej då

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0