Puckel- pisten,jippi=D

Tjenare=P
Idag har jag varit och åkt skidor igen. Fast idag har jag åkt alla backar=) Till och med Puckel-pisten! Jag åkte den 5 gånger=D Den var inte så svår. Fast första gången tog det jättelång tid att komma ner. För jag fattade inte hur man skulle göra och fastnade hela tiden. men sen gick det jätte bra=) Asså jag åkte ju in i snödriverna några gånger. Och då ramlade jag. Men det gör inget för det är skit kul att ramla=P

Imorgon är det fettisdagen=D Då ska jag äta semla, haha, Igentligen fattar jag inte vrf man måste ha en dag för att kunna äta semlor. Men vem bryr sig, man ska va glad för att man får äta en=P
Vi har beställt semlor från en pytte affär i trakten. Så vi ska hämta dom imorgon;)

Nu kmr jag inte på något att skriva, kanske skriver ikväll...



Vad är de bästa hittills idag? Att jag vågade=D

 

Vad är det sämsta hittills idag? Vet inte

 

Vad gör jag nu? Ska snart dusha

 

Vart är jag nu? Gisa tre gånger^^

 

Vilket humör är jag på idag? Supper duper glad

 

Vilken kläder har jag idag? Skidkläder

 


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mamma: Ja han är mycket bättre än dig!!!=P

2009-02-23 @ 16:37:23

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0