En kul grej=)

Idag efter skolan så mötte jag Anna vid biblan eftersom vi gymmar tillsammans=) Idag var vi på gymmet i typ två timmar. Vi var väldigt långsamma på övningarna^^

Asså jag har värkligen inte gjort något som går att skriva idag. Så jag vet inte vad jag ska skriva om=(

Jag har bestämt att jag ska lägga in en vad skulle du ha valt fråga varje vecka. Som jag vill att ni ska svara på. Bara som en kul grej=P Så här kmr den första

Vad skulle du ha valt?

 Att vara en hund eller en katt
 vrf valde du som du gjorde.....?

Fundera på frågan så hörs vi imorgon^^



Vad är de bästa hittills idag?  Hela dan har liksom varit ok

Vad är det sämsta hittills idag? Se frågan innan

Vad gör jag nu? Inget spec.

Vart är jag nu? Som vanligt, hemma

Vilket humör är jag på idag? Jag tror jag är ganska så glad

Vilken kläder har jag idag? mjukisar och vit tjocktröja


Kommentarer
Postat av: moa

Fett svår fråga men jag tror katt faktiskt. Dom kan liksom springa snabbt och klättre och hoppa skit högt. Deutom så kan dom sova när dom vill :P hah =)<3

2009-02-18 @ 07:33:28
URL: http://mowe.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0