CIS NY

Hej allihop
Just nu sitter jag o kollar på CIS NY. Det är så bra=) En av mina favo filmer/serer. Jag följer inte pogrammet men jag ser det ibland. Jag gillar värkligen det här pogrammet. CIS och Brotskod försvunnen är dom bästa! För er som inte ser på detta (vilket jag antar är typ alla) så har dom hittat två offer. Två kvinnor. Inte för att jag tror att någon av er som läser bryr er. Men jag kmr inte på något att skriva om. Men jag får väl skriva vad jag gjort idag.
Idag har jag först varit i skolan. Vi har lagvecka, vilket innerbär att vi inte har några vanliga lektioner. Och vi jobbar bara med klassen. Så idag såg vi på film i aulan från typ kavrt i tio- elva.  Den handlade om miljöförstöringar. Typ allt som vi människor gör som förstör vår planet. Det var massor av forskare som satt och snackade... Jag fattade typ inte äns hälften av vad dom sa för dom andvände massor av konstiga ord. Men jag fattar ju syftet med filmen;) Men jag blev ganska irriterad av att se filmen. För alla forskare bara snackade. Precis som dom gjort i massor av år. Dom bara snackar, snackar och snackar.... Men dom gör alldrig något för att förändra saker och ting. Och sen börjar massor av vuxna att lägga ansvaret på oss "barn", att det är vi som ska förendra saker och ting. Men dom vuxna moste ju börja, eller? Är det någon som sett filmen (den heter elfte timmen) eller håller med mig/ håller inte med mig så skriv en komentar. För jag tycker faktist att miljöfrågor är viktiga. Det kanske låter som jag är värsta miljötönten nu. Men jag vill inte att jorden ska gå under, fett läskigt om den gjorde det!!!
Sen är våran aula svin kall. Jag satt i tjocktröja och höll på att dö av kylla!!!! Jag skojar inte, Jag hade gåshud i mer än en timme! Asså dom har typ ingen värme där inne
I alla fall. Efter skolan så hade jag småtränign. Lika kul som vanligt=D Och efter den så brukar jag ah egen träning. Men det var ingen idag eftersom vi fått ledigt pga att vi spelade SM i helgen. Och plus att våra tränare inte orkar träna oss pga att dom fortfarande inte kan smält att vi åkt ut SM mot ni vet vem... Precis som jag. Jag har typ fortfarande inte fattat att vi åkt ut. Jag är så jävla sur fortfarande!!!!
Nu har mitt inlägg blivit himla långt..... och jag måste gå och tvätta bort mitt smink;)
Så....
Hej då=)



Vad är de bästa hittills idag? Att få träna småtjejerna

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag var tvungen att sitt i vår skit kalla aula och tittta på den där filmen

Vad gör jag nu? ska snart lägga mig

Vart är jag nu? I vardagsrummet

Vilket humör är jag på idag? Trött, glad och sur (för att vi åkt ut)

Vilken kläder har jag idag?  Jeans med vit tjocktröja


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0