En till....

Heej igen=)
Det förra inlägget blev så kort så jag skriver ett till=)

Idag efter skolan åkte jag och Hanna (Hhannaz.blogg.se) hem till henne för att spela TV spel=) Men vi valde att se på film istället. Så vi såg Jumper (Tror den hette så). Den var faktist bra=) För er som inte sett den så handlar det typ om en kille som kan telepotera sig till olika platser=)
Sen kramades jag mycket med hennes hund Kenzo. Han är värkligen den sötaste schäfern som jag sett=) Han har så stora söta öron=P
Nu ska jag plugga
Hej då

Kommentarer
Postat av: moa

Svar: Varför kommer du inte på egna? eller menar du kategorier?

2009-01-09 @ 19:36:23
URL: http://mowe.blogg.se/
Postat av: moa

Men kom igen, hitta på egna... du kan! Det är ju inge kul om vi har likadana Men kan inte du, jag och hanna göra nått imorrn igen... eller bara du och jag? =)<33

2009-01-09 @ 20:42:46
URL: http://mowe.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0