Ett till inlägg=)

Hej igen=)
Nu har jag kommit hem från tumba där jag varit och tittat på när mitt lag spelat match mot tumba. Jag var inte med eftersom jag spelade i löärdags. Det gick jätte bra för oss! vi van med 18-20XD

Igentligen borde jag gått och lagt mig för länge sen, fast jag kom hem för typ en halvtimme sen så jag har inte hunnint, och plus att jag inte orkar=S haha, det är ju inte direkt jobbigt att sova;) men det är jobbigt att tvätta bort sminket och borsta tänderna o.s.v.
A, men nu orkar jag inte sitta här längre(haha, det är mycket jag inte orkar)
god natt=P
Puss

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0