Fan!!!

Fan, Fan, Fan!
Nu har jag värkligen tagit mig vatten över huvudet. Jag har lovat att sjunga på musiken! Jag kan inte sjunga. Eftersom jag har förlamat stämband så gör det det änu svårare att sjunga! Jag, Moa (mowe.blogg.se), Hanna (hhannaz.blogg.se) och Josse (sandelius.blogg.se) har startat ett "band" på musiken i skolan. Eller det är ett projekt vi gör. Och för att få vara ett band så måste någon sjunga. Och alla dom andra vägrade så jag ofrade mig eftersom jag värkligen ville spela och inte göra någon tråkig affish! Men nu ångrar jag mig=( Jag mår nästan dåligt av att behöva sjunga! SKA JAG DRA MIG UR ELLER INTE? skriv i gästboken vad ni tycker!!

Nu har jag precis kommit hem från träninge. Vi hade det skitjobbigt på fysen innan träningen! Asså jag trode jag skulle SPY (eftersom vi sprang så många intevaller)!  Maten satt i halsen på mig. Men jag spydde inte, som tur var=) Sen hade vi inte så jobbig tränign innomhus. Men eftersom att hela träningen är 2 och en halv timme så tycker jag att det är jobbigt att hålla koncentrationen hela träningen. Men jag gör mitt bästa;)
Vi hade lite fys innomhus också, Då andvände vi pilatesbollar=) Det var jätte kul!!!! Den här övningen gjorde vi också. Det är armböjningar man gör=)


Nu måste jag plugga spanska=( Jag orkar värkligen inte!!
Hare bra

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0