Handboll hela dan!!!=)

Heej allihop!
Idag var jag uppe redan kl kvart över 7. Eftersom jag skulle vara i lilljeholmen kl halv 9=S Vi möte årsta. Vilket inte är det svåraste laget som finns. Men dom har en riktigt bra spelare som gjorde dom flesta målen. Vi van med sex bollar (tror det i alla fall) Fast andra halvleken spelade vi ganska uselt! Det var ju inte så kul. Men vi van ju, och det var det viktigaste=P
Efter det åkte jag till farsta hallen och tittade på min lillasyster när hon spelade. Hon är 98, för dom gick det väl sådär. Dom förlorade med typ en boll. Men dom kämpade bra:)
Sen åkte jag till nyboda och spelade en till match mot skånela. Dom är bra, men inte dom bästa. Vi är igentligen bättre än dom men det blev lika. Vi höll på att förlora. Men när det v ar typ 2 sekunder kvar så gjorde Carro i mitt lag mål så det blir lika. 14-14 tror jag det blev. Och det var riktigt tur att det blev lika, det är bättre än att förlora=)
Efter det så tittade jag på en match som mitt lag spelade (jag spelade inte eftersom alla inte kan spela alla matcher). Dom mötte Rimbo. Den matchen var lite slarvig ibland, men dom van med 2 bollar. Den matchen avgjordes också typ i sista minuten. Eller det var då dom tog ledningen med två=)
Sen åkte jag hem och pluggade:) Jag vet inte om jag skrivit det förrut, men jag har 43 länder som jag ska kunna rita ut på en blindkarta tills på tisdag:S Men jag kan dom typ redan;) Vilket är skönt=P
Nu ska jag titta på TV
Hej då....




Vad är de bästa hittills idag? Att få spela handboll (handboll=Livet)

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att det inte gick så bra för mig på matcherna

 

Vad gör jag nu? Ser på TV, fast jag ska plugga snart

 

Vart är jag nu? I mitt rum

 

Vilket humör är jag på idag? Lätt irriterad, tror jag vaknade på fel sida

 

Vilken kläder har jag idag? Mjukiskläder


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0