Ingen sovmorgon i morgon heller=(

Tjoho!=P
Som rubriken lyder så får jag ingen sovmorgon i morgon heller för jag ska ut och shopa med mina två småsyskon=) Jag ska gå upp halv 9 imorgon igen!=S Jag har inte haft sovmorgon på flera dar! Och snart börjar skolan, och då är det bara börja gå upp sex igen=S
Vad har jag gjort mer idag?.....
Joo, jag har varit på husdjursmässan=) (Det var därför jag skrev att jag skulle ha många bilder att lägga in=P) Det var jätte roligt emn väldigt mycket folk;) Det jag gillade mest var Bpodils mini cirkus. Jag tycker hon är grym som kan lära upp så många olika djur=) Men att se på agility var ju också roligt så klart=P Aa visst ja.... Det var också jätte kul att gå runt och fota alla djuren. spec. alla fåglarna=P (Det blev extra roligt att fota eftersom jag har mitt nya objektiv så att jag kan
zooma in lite)
 Det var en sak jag höl på och glömma, Jag blev faktist fotad med en tigerpyton Albino orm runt min nacke=) (Tyvär så har jag inget bildbevis som jag kan lägga in för denm bilden sitter på min vägg). Ormen heter Bosse=P Den är gul, tjock, lång (minst 1,5 meter) och len;)
Aja..nu ska jag ladda upp alla bilder;)
Hare


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0