Inventering!

Heej Allihop!
Nu har jag kommit hem från inventeringen. Eller jag kom hem typ halv 11 men jag har sett på film. Jag såg låt den rätta komma in. Den var skit bra!
I alla fall, Inventering är när man räcknar varor i en affär. Det låter inte jobbigt. Men tänkt dig godishyllorna i en butik med massor av påsar med t.ex gott och blandat. Alla dom påsarna ska man räkna, sen ska man skanna i dom i en apparat och till sist skriva in antalet. Det är faktist rätt så kul i början, typ dom första 15 min. Sen blir det tråkigt! Vi inventerade på ica maxi i nacka. Den affären har värkligen allt! Jag skojar inte! Den har allt från kläder, leksaker och böcker- mat, tuggumi och sånt. Dom har till och med en avdelning för mat till djur!!
Jag fick räkna leksakerna, Eller en del av dom. Jag fick räckna alla bil leksaker och lite av cowboy sakerna! Sen fick jag också räkna lite tuggumipåsar och sånt som finns vid kassan=)

Vi fick äta frukost där eftersom vi var där så tidigt (tio i sex). Vi fick värsta buffén=) nybakat bröd (som var varmt), massor av fil, flingor och frukt! Allt var från affären=) 
Vi får se om jag skriver ikväll
//Emelie

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0