Konfermation

Hej Allihop=)
Som rubriken lyder så har jag varit på konfernations träff idag. Jag kan ju inte påstå att det är speciellt kul. men man får väl stå ut, så att jag får åka till Italien sen=) Det är typ den enda anledningen till att jag konfermerar mig. Eller det att få träffa nya människor och få presenter är också anlednignar. Jag vill ju inte direkt bli kristen!

Imorgon är det måndag=) En av mina favoritdagar. För då tränar jag småbarn i handboll. Det låter inte så kul, mem det är det. För dom är så söta.Dom som jag tränar går i ettan=) Dom är bara för söta! Det är så kul att se dom springa runt och leka kul. Ja menar, dom tycker det är skitkul att typ jaga varandra. Fast i och för sig så om jag tänker efter så var väl jag också så när jag var lika gammal. Jag och min kompis Anna tränar dom tillsammans. Men Anna är i Thailand just nu (oretvist, jag vill också vara där) så jag får träna dom själv. Får se hur det går;)
Aja, nu ska jag plugga så jag hinner inte skriva mer=( Det blev ett ganska kort inlägg idag.
Ha det bra=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0