Långfärdsskriskor=)

Shoho=P
Idag har jag provat på att åka långfärdsskriskor=) Det var skit svårt men jag hade stavar så att det skulle bli lättare;) Det är jättejobbigt att åka såna, jobbigare än vanliga (tycker jag i alla fall) för att man inte är lika stabil i långfärdsskriskor. Men det var kul att få pröva på=P Jag orkade bara ett varv runt albysjön, eller asså inte runt sjön utan det där varvet som plogbilen plogat;) sen åkte jag vanliga=) Jag var i Alby med min a lillasyrror och min mamma. 
Vi grillade korv där också=) Jag älskar att grilla över öppen eld! Det är så mysigt=P När vi satt och grillade så började det snöa och sen blev set ju typ värsta stormen, eller kanske inte storm, men när vi gick tillbacks till bilen så kunde man typ inte titta eftersom det blåste och snöade så mycket;) Det gör typ det fortfarande.

Min mamma ringde runt till alla affärerna som jag kan ha glömt min H&M påsse i idag (ni vet den som jag glömde i Nacka forum) och det var ingen affär som sett den=(=( Åååå!!!!!!!! Jag blir så arg på mig själv för att jag glömde den! Jag vill värkligen ha den tröjan som jag köpte! Den var vitt och jätte len inuti=) Min låtsas pappa skulle oha dit idag och kolla efetr den, han kmr nog hem snart=) hoppas han hittat den=)

Innan jag går ska jagg lägga in den där bilden på Chippen (Hunden jag passade igår). Så nu ska jag leta efter sladden så jag kan lägga över bilden från mobilen=)
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0