Nacka forum=)

Heej=)
idag har jag varit i nacka forum och shopat med mina 2 småsyrror=) Dom fick det av mig i födelsedagspresent, att gå och shopa med mig. Av mig fick dom 600 kr + att dom hade ca fem hundra var i extrapengar, så det blev en del kläder;) Vi var där från typ 11 på morgonen till sex på kvällen=) Vi gick när dom stängde=P 
Jag köpte faktist också något=) En vit tjocktröja från H&M och tre par örhängen från glitterXD Men jag tappade påsen=(=(  Fatta!!!! Jag la den i någon av affärerna och glömde den=( och sen när vi kom hem så kom jag på det och då hade affärerna redan stägt så jag kunde inte ringa och kolla om dom hittat den=( Men det finns bara typ 2 affärer den kan vara i=S Det är dom två skoaffärerna vi va innne på i slutet, Då var min mamma också med (hela familjen faktist) så hon ska ringa affärerna imorgon=) Hoppas, Hoppas, Hoppas jag får tillbacka dom!!!!!!!

Idag har jag faktist också varit hundvakt åt grannens hundXD (vi brukar passa honom i bland, och så brukar jag låna honom för att gå en promenad=P) Han heter Chippen=) Vi skulle ha passat honom från halv fem men vi glömde bort det så våran andra granne fick ta honom tills vi kom hem=S Men, men vi fick passa honom tillslut=P Jag han vara ute 2 gånger med honom och varje gång fick jag sätta på mig termobyxor och vantar!! Det var svinkallt!!!!!!!!!!!!!! Men det var det värt=P

En sak till innan jag ska lägga mig... jag skrev ju förut att jag ska få en mobil=) Och nu har jag fått den, Jippi!!!!!!!!!!!!!!!XD för er som inte vet så är det en brun sony erikson W890i!!XD Jag är värkligen glad över den!!=P 
Aja, nu ska jag lägga mig......
Jag säger god natt....men snart är det nästan dags att säga godmorgon=P=P

Jag höll på att glöma en sak..... Jag lägger in en bild på Chippen imorgon för jag orkar inte nu;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0