Skola+handboll

Hej
Idag har jag inte gjort något spec. utan bara varit i skolan och sen tränat småtingarna och efter det direkt till egen träning=) Det kmr inte bli så långt inlägg för jag måste gå och lägga mig. För jag har bestämt att den här veckan ska jag sova fett mycket, eftersom jag ska till göteborg och spela SM på fredag. Så då måste jag vara utvilad för att orka med en hel tunering!=) Plus att jag ska upp sex imorgon=(
Så nu måste jag gå, så tjingeling (haha, det där såg konstigt ut)


Vad är de bästa hittills idag? Att få träna småtjejerna

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att min mobil inte funkade när jag skulle gå till skolan, så för första gången fick jag gå utan musik

 

Vad gör jag nu? ska gå och lägga mig

 

Vart är jag nu? I mitt rum

 

Vilket humör är jag på idag? TRÖTT

 

Vilken kläder har jag idag? Jeans+ en stickad, stor kofta från vila

 


Kommentarer
Postat av: h & e.

låter som våra dagar, skola, småbrudar och egen handbollsträning!

2009-01-19 @ 22:04:42
URL: http://evhiki.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0