Sverige-Kroatien

Nu sitter5 jag o ser på VM matchen mellan sverige-kroatien. Och skälv klart hejar jag på Sverige. Men kroatien har GRYM målvakt och bra försvar + en spelare som sjuter skit hårt! Men det står lika just nu=) Så sverige häger med. Jag menar, sverige e inte så dåliga dom heller;)
Men jag har inte tid att sitta här. Så... Hej då 


Vad är de bästa hittills idag?  Att få packa

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag missade Matte lektionen så att jag ligger ett helt avsnitt efter!

 

Vad gör jag nu? Hemligt

 

Vart är jag nu? De, du

 

Vilket humör är jag på idag? Glad

 

Vilken kläder har jag idag? gråa mjukisar med en ljusblå tjocktröja


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0