Tristan och Isolde

Tjenixen=P
Just nu sitter jag och tittar på en film som heter samma sak som rubriken. Den är inte speciellt bra. Men jag måste se den=S För jag skriver om Tristan och Isolde i skolan. Det är typ en halvtimme kvar. Och jag vet inte om jag står ut! Dom slåss typ hela tiden. Asså den handlar typ om en ung man som heter Tristan och en ung dam som heter Isolde. Dom är kära men dom tillhär olika stammar som slåss mot varandra. Så det är typ som Romeo och Julia. Inte för att jag sett den filmen men jag tror att dom är lika.

Här är en lista jag hade tänkt lägga in varje inlägg.

Vad är de bästa hittills idag? När filmen tar slut

 

Vad är det sämsta hittills idag? att behöva se den här filmen

 

Vad gör jag nu? Ser på film

 

Vart är jag nu? Hemma i mitt rum

 

Vilket humör är jag på idag? Glatt

 

Vilken kläder har jag idag? Just nu= pyjamas, förut= mjukisbyxor+ T-tröja


Nu måste jag konsentrera mig på filmen.....


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0