Borta bra men hemma bäst=)

Nu är jag som sagt hemma igen=) Gud det är så skönt att vara hemma och få sova i sitt eget rum. Asså det har ju varit jätte kul att vara där men jag längtar till Hannas land=)
Vi kom hem idag vid typ sex och då åkte vi och hälsade på pappa som fortfarande inte lämnat sjukhuset. Men han var mycket piggare vilket är skönt=)
På hemvägen stannade vi i karlstad och shoppade lite på MQ eftersom dom hade rea. Tre tröjor blev det, bilder på dom orkar jag inte ladda upp. Men det är en vit, grön randig t-tröja, en svart tunika/tröja med leopard tryck och ett röd orange linne=)

I går hade vi ett litet firande med hela släkten i värmland för mig och mamma. Så jag fick två björn borg trosor och 300 spenn=) Mamma bakade en jätte god tårta. Sen har jag passat på att få mina tänder kollat av min moster som är tandhygenist. Jag fick även ett nytt tandsmycke, ett hjärta=) Jag har inte haft ett på jätte länge för det förra låsnade efter typ ett halft år. Så vi får hoppas att den här sitter längre=)

Sen ikväll var jag nere i alby och tränade tsm med Appe och efter badade vi och simmade ut till hopptornet=) Vi har inte träffats på hela sommare så snacka om att vi hade mycket att prata om=D
Men nu ska jag gå och lägga mig så god natt=) 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0