Hannas land=)

Just nu sitter jag på altanen på Hannas land=) Det ligger på Ingarö, så helt ute på landet är jag inte, haha;) Jag och Hanna åkte med hennes syster vid typ halv sju från Tyresö igår. Det tar bara ca en halv timme hit=) Det är jätte fint här, det är som en liten by nästan, haha, eller asså det är svårt att förklara men det ligger några hus ganska nära varandra fast ändå så ser man liksom nästan inte dom andra husen=P Det är ett ganska "mordernt" landställe med el och vatten och sånt. Men dom har mullti toa (tror det hette så) fast det är ganska trevligt på det dasset. Det är väldigt stort dass=) Som sagt så är huset jätte fint och jag trivs värkligen här. Jag kommer åka hem på fredag, längtar INTE hem, haha=P

Igår när vi kom hit åt vi typ och sen satt vi och pratade och va inne på youtube. Limpan somnade i mitt knä, så mysigt!=) Sen vid två gick vi typ och la oss. JAg Hanna och Elin sover på ett litet loft eller vad man ska kalla det;) Det är lite trångt men det funkar;)

Snart ska vi åka och åka vattenskidor, undra om jag vågar, är lite nervös, haha=) Nu ska Hanna få blogga så... Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0