Hemfärd=)

Idag tar vi bilen mot Stockholm igen=) Den här veckan har i det stora hela varit fantastisk för jag har ju aldrig seglat förut och det har varit jättekul att få uppleva det även fast vi haft lite otur på resan. Men jag ångrar värkligen inte att vi gjorde den här resan=) 
Idag på morgonen tog vi en sista tur för vi tog bussen från Skärhamn igår till Mickes föreldrars hus i Göteborg för det var ingen förutom han som vågade segla för det blåste så mkt, men jag bad om en sista tur idag när det var perfekt väder för segling;) Asså Micke seglade ju upp den igår och la den i hamnen där vi tog den ifrån=)
Jag hoppas vi gör om det här nästa gång fast med lite större båt, haha=P Nu måste jag hjälpa till att packa klart det sista, men jag kanske skriver ikväll när jag kmr hem OM jag orkar.
Bye=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0