Nära döden upplevelse...

Asså idag har jag haft en nära döden upplevelse,... Det kmr inte låta så läskigt när jag berättar men tro mig det var läskigt då!
vi skulle ta en annan väg en vad MIcke åkt förut för att få lite lä för det blåste så mkt på det öppna havet så alla mådde illa. Så då skulle vi ta en väg under en bro på tio meter. Alla vi barn tyckte det såg ut som att den inte skulle kunna komma igenom men micke sa att det alltid såg ut så och att båten inte va så hög. Men han hade fel och båten fastnade typ men den fick bakåt vikt så en del av båten gick ner i vattnet som att den skulle börja sjunka! ÅÅ det var så läskigt. Jag satt precis där den gick ner så jag kastade mig upp mot mamma och dom andra. Mamma lungnade mig (även fast hon oxå va jätte rädd) och sa att vi va jätte nära land som vi skulle kunna simma till om båten sjönk. Seriöst, alla trode båten skulle sjunka. Men micke va så duktig att han lyckades ta oss ut från bron (Du va skit duktig Micke!!). Jag grät och skackade, och nu i efterhand skäms jag över hur jag agerade. jag borde ha tagit det lungt istället för att få panik men jag kunde inte tänka i det läget. Problemet nu är bara att vi haft sönder masten så vi måste laga den innan vi kan fortsätta åka. Just nu är vi på en hamn som heter Skärhamn, det e jättemysigt här och vi stannar nog har imorgon i alla fall.
 
Idag har vi oxå hunnit spela minigolf här i Skärhamn och varit och kollat på Marstrands fästning. en jätte gammal fastning från 1600 talet som under en tid var fängelse. Alla bilder jag tagit idag kmr någon annan gång för jag orkar inte nu...
Sov gott

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0