Nu är jag femton år=)

Hej
(det härkmr bli ett långt inlägg) Nu är partille slut och jag har fyllt 15 år igår (5/7)=D Det gick väl sådär i partille för vårt lag, vi kom bland dom 16 bästa 94:orna av 84 lag så det var väl bra men vi hade kunat kommit längre, men det blev ett litet bråk på uppvärmningen vilket gjorde att vårat lagspel blev jätte dåligt så vi förlorade den matchen och åkte ut=( Men det har ändå varit en jätte ROLIG tunering (som det alltid blir när jag är med laget) och jag fyllde ju faktist år sista dagen så det var oxå kul=P Hela laget sjöng för mig i matsalen, haha, jag skämdes lite men det var kul att dom gjorde det=)
I onsdags va jag på lidseberg och det var kul=) Sen i på fredan gick hela laget tbx dit för att gå spökhuset. Men jag bangade ur i sista sekunden och väntade utanför. Och tur va det, jag hade seriöst döt där inne efter att ha hört va dom andra berättade=P Min kompis Linnea slog i huvudet så att hon började blöda. Men Skurus snälla tränare hjälpte henne genom att hämta is och plåster och sånt men såret var inte alls stort eller djupt utan bara ett litet precis ovanför ögonbrynet. 
Sen vill jag bara skriva en sista grej... Jag kollade på en match när vi hade åkt ut.Matchen va mellan Backa (sveriges bästa lag) och Gurra (gustavsberg). Asså alla trode att Backa skulle vinna lätt men Gurra gav dom en riktig match och höll på att vinna=) Dom ledde eller låg lika hela matchen förutom i sista min då backa gjorde ett mål så att dom van. Men Gurra borde ha vunnit, backamålvaktejn stog och grät när det var någon min kvar för det låg lika. SÅ GURRA BORDE HA VUNNIT!!!=)
Nu ska jag sluta skriva
Bye 


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0