Rörö+ Marstrand=)

Hej igen
Vet ni vad jag fick i femtonårs present?????? En hel veckas segling=D=D Mamma och Mick hyrde en båt hela v 28 som vi åfick direkt efter partille=) Jag har alltid velat pröva på att segla och nu får jag chansen=) Just nu är vi på Marstrand, en stor ö som är en stor turistö. Jag tycker presonligen att Rörö var mysigare=)

Rörö:
 en jätte fin ö med massor av berg. Jag har tagit massor av bilder så klart=) Vi kom dit igår vid typ 21 eller något sånt tror jag. Båten är inte så jättestor så jag hoppas värkligen på bra väder så att man inte behöver sitta inne och trängas. Hela familjen är här. Men Veronika (plastsyrran) kmr bli hämtad av sin farmor och farfar imorgon kväll för dom tre ska åka till island på onsdag.
Jag tycker presonligen att Rörö var mysigare=) 

Alla bilder från partille och Rörö kmr jag ladda upp någon annan gång för nu orkar jag inte;)
Go natt=) 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0